Friday, August 31, 2012

JUAL PREPAID / TOP UP ATAU PAKAI SENDIRI

Assalamualaykum & Salam Sejahtera

Jom jana pendapatan yg berterusan dengan menggunakan HP kita!
Peluang bisnes buat semua. Tidak mengira bangsa, agama, umur, profesyen dan lain2. Tua maupun yang muda. Yang sudah bekerja, nak tambah income maupun yang masih menganggur amat dialu-alukan. Boleh dibuat sepenuh masa maupun part time. Nak pakai sendiri je pun boleh (tak perlu jual). Yelah, mana tau memang kita pakai banyak tiap2 bulan. Boleh dibuat pada bila2 masa dan di mana2 saja.



Bisnes Jual Prepaid / Topup

Leceh? Jangan risau ianya tidak susah seperti yang anda sangka. hanya menggunakan SMS dari HP anda dengan menggunakan format yang telah disediakan. Lihat Format SMS

Syarikat telekomunikasi yg disediakan :

Celcom
Maxis & Hot Ticket
Digi
U-mobile
I-talk

Sasaran pelanggan : Ramai sangat yang boleh jadi pelanggan. Siapa sahaja yang pakai prepaid. Boleh bermula dengan anda sendiri. Top up diri sendiri lebih murah dari top up dengan orang lain. Kemudian mana2 ahli keluarga anda. Mak, ayah, kakak, abang, adik2, pakcik2, makcik2, sepupu sepapat dan lain2. Pada girlfrend, boyfriend, kawan2 sekelas, kawan2 sekerja, kawan2 sepermainan, jiran2 satu kampung, satu taman perumahan, semua boleh. Ramai kan? Kalau buka kedai lagi ramai akan top up dengan anda. Malah setiap daripada mereka sentiasa akan memerlukan top up. Setiap bulan, setiap minggu, malah mungkin setiap hari mereka akan top up prepaid mereka Jadikanlah mereka sebagai pelanggan tetap anda.
 
Waktu operasi : 24 jam

Luas coverage : seluruh Malaysia

Keuntungan : margin keuntungan yang agak tinggi berbanding syarikat2 yang lain.
Lihat bagaimana anda boleh menjana pedapatan di Pelan pendapatan

Modal : Yuran pendaftaran dari serendah rm30 sahaja (hanya sekali seumur hidup)
Modal jualan tidak terhad (Cara tambah modal juga sangat mudah)
Handphone + simcard (celcom/maxis/digi -salah satu je)

Mempunyai produk dari RM3 untuk celcom & Maxis.

E-reload (autoreload & pin generator) dua2 disediakan.
Autoreload (masuk direct ke dalam HP)
PIN top up akan dihantar secara SMS kepada anda.
Tanpa memerlukan topup fizikal (yang kena gores tu)

for details,
e-mail : acap2k@yahoo.com                                                   DAFTAR DI SINI

Jangan risau, anda akan saya latih sampai mampu buat sendiri bisnes ni. Sangat mudah.





2 comments:

  1. Terima kasih kerana berkongsi peluang ni. Alhamdulillah, memang jimat, even pakai sendiri. Jual pada kawan2 je saya dapat cover balik top up bulan2 yg saya pakai. Rugi saya tak cuba dari awal. Nanti plan nak buat betul2, biar untung lebih banyak lagi, InshaAllah.

    ReplyDelete
  2. Sama-sama Najm, kami berbesar hati apabila ianya byk membantu anda. Tak byk yg mendapat peluang. Bila peluang ada, dibiarkan begitu sahaja. Skrg ni zaman org berebut peluang. Tak kurang juga yg merampas peluang. Mmg persaingan tu byk. Fikir2 jugak, tapi decide cepat2. Sebelum peluang anda dirampas org lain. Selamat Berjaya bagi yg dah mula. Hubungi saya anytime saya akan bantu.

    ReplyDelete